وایت برد معمولی

در وایت برد های ساده یا معمولی پوشش سفید رنگ که همان رنگ مخصوص وایت برد است بر روی سطوح چوبی مانند ام دی اف، تخته سه لایی یا ام دی اف کشیده می شود. این نوع از تخته های وایت برد از نظر استحکام و کیفیت با وایت برد های مغناطیسی یکسان بوده و تنها در جذب مگنت یا آهنربا با هم تفاوت دارند. از نظر ظاهری نیز نمی توان تفاوتی مشاهده کرد و تنها با چسباندن آهنربا به سطح تخته وایت برد می توان تفاوت را متوجه شد.

وایت برد معمولی از نظر وزنی سبک و از لحاظ قیمتی ارزان می باشد.
تخته وایت برد های معمولی عمدتا برای منازل،فروشگاه ها و شرکت ها استفاده می شود.

جنس رویه صفحه وایت معمولی: ورق وایت برد درجه یک، سبک، پاک شدن آسان و راحت بدون ایجاد سایه، رنگ سفید براق و همچنین مقاوم جهت ضد تاب برداشتن تخته می‌باشد.

فریم وایت برد معمولی: آلومینیوم آنادایز شده اکسترود، قالب انحصاری وایت برد برتر
در تهیه پروفیل آلومینیوم‌های وایت برد برتر از بیلت آلومینیوم استفاده می‌شود. با استفاده از مواد درجه یک (شمش) و عمل اکستروژن (شکل دهی و کشیده شدن) سپس عمل آنادایز (آبکاری) قاب آلومینیوم مستحکم و زیبا می‌شود. گوشه های وایت برد معمولی: پلاستیک تزریقی EBS انحصاری شرکت شکیل و زیبا.

داخل کار وایت برد معمولی: پلی استایرن (یونولیت) فشرده، دانسیته ۱۶، طبق الحاقیه استاندارد ملی شماره ۱۲۱۰۸ مورخه اسفند۱۳۹۳، علت استفاده از پلی استایرن وزن سبک و مقاومت خوب آن می‌باشد که میان ام دی اف (پشت کار) و ورق فرمیکا (رویه کار) قرار می‌گیرد. همچنین با استفاده از پرس گرم و چسبندگی مانع تاب برداشتن وایت برد و لق زدن صفحه می‌شود.

جنس پشت کار وایت برد معمولی: ام دی اف ۳ میلیمتری مخصوص برای استفاده در هوای مرطوب و شرایط سخت مقاوم گردیده همچنین مقاوم جهت ضد تاب برداشتن تخته می‌باشد.

ام دی اف نسبت به نئوپان و فیبرهای متفرقه مقاوم تر و سبک تر می‌باشد که باعث می‌شود محصول نهایی تولید شده با ظرافت، محکم و سبک باشد.

همچنین به علت سطح صاف و کیفیت ام دی اف های وارداتی تشخیص ام دی اف از نئوپان و فیبرهای متفرقه در پشت کار برای مصرف کنندگان بسیار راحت می‌باشد.

وایت برد شیشه ای وایت برد مغناطیسی وایت برد لیست قیمت وایت برد پایه وایت برد